Facebook Ads – PPC reklamy na Facebooku, které na sebe vydělávají!

18.12.2018

Tomáš Zahálka

Co je Facebook PPC (Ads)? Placená reklama na Facebooku a Business Manager je marketingový nástroj nejrozšířenější sociální sítě na světě, sloužící k placené propagaci webových a Facebookových stránek. Podobně jako Google má Google Ads a Seznam svůj Sklik, tak i Business Manager pomáhá přivádět zákazníky pro všechny druhy podnikání a u e-shopů se může podílet až na 10 % veškerých tržeb.

Facebook PPC – Business Manager (Autor: Tomáš Zahálka)

Jak mohou Facebook PPC zvednout tržby?

Reklamou z Business Manager jste zahlceni nejen na Facebooku, ale i na Instagramu, Messengeru a v dalších nástrojích, které postupně Mark Zuckerberg přidává do svého portfólia. Facebook PPC se na ovládání velmi podobají svým konkurentům od Googlu a Seznamu, ale na rozdíl od nich neumí cílit na cizí weby a vyhledávací síť. Místo toho lze přes Business Manager nastavit velmi detailní cílení na publika, jenž zahrnují parametry jako je věk, záliby, lokality, rodinný stav, počet dětí až prakticky vše, co uživatelé Facebooku ve svém účtu dobrovolně, leč nevědomky vyplní (a že toho obvykle není málo).

Samozřejmostí je i remarketing, tedy pokud máte na svém e-shopu nasazený speciální měřící kód tzv. Pixel. Tím umožníte sledovat chování vašich uživatelů, data přenášet do Business Manageru a na základě toho nabízet prohlédnuté, související či up-sellové produkty. Nezapomeňte však, že toto trackování uživatelů podléhá GDPR. Pokud s podnikáním začínáte, tak ať máte či nemáte webovou prezentaci, investice do Facebook Ads může být cestou, jak oslovit své první zákazníky.

A co si o Facebook PPC toho odnést?

Reklama na Facebooku je velmi zajímavý kanál, který by rozhodně neměl chybět v žádném marketingovém mixu. Ať už se zaměřujete na konverze či budování brandu, tak správná konfigurace publik není jednoduchá, vyžaduje čas a pravidelnou údržbu. Proto každý, kdo s placenou reklamou na Facebooku začíná ji sice dokáže zapnout, ale pokud neumí pracovat s rozměry obrázků, remarketingem, cross-sellem, up-sellem, publiky, cílením na prokliky, imprese či konverze, tak většinou jeho investice sotva pokryjí náklady. Máte-li však k sobě specialistu, tak po prvních několika měsících náročnější práce se PPC reklama na Facebooku stane pravidelným generátorem vašich příjmů. Tu je pak třeba už jen hlídat, aktualizovat o nové nástroje a upravovat nabídky vůči chování konkurence, sezónnosti a návratnosti investic. Hledáte-li parťáka na nastavení Facebook PPC, můžete se na mě obrátit přes e-mail: info@tomaszahalka.cz a vymyslíme strategii, která bude na míru pro váš projekt.

[supsystic-price-table id=18]

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentáøù

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *