Luxusnipradlo.cz – Reference

Tomáš Oborný je nejen majitelem jednoho z největších B2C e-shopů na spodní prádlo LuxusniPradlo.cz, ale taky nadšencem do e-commerce, který neustále hledá nové příležitosti jak posunout svůj business o další úroveň dál. Proto mě velmi potěšila poptávka po konzultacích z pozice oponenta na SEO za účelem vypracování auditů, lokální analýzy klíčových slov a konzultací současné obsahové strategie.

LuxusníPrádlo – Konzultace o obsahové strategii (Zdroj: LuxusniPradlo.cz)

Náplň spolupráce:

Stav: Jednorázová spolupráce 2017

Spolupráce byla po dobu několika měsíců na úrovní nárazových konzultací a nesměrování klienta správným směrem v oblasti SEO, kde dnes dosahuje velmi dobrých výsledků na řadu exponovaných dotazů. Během naší komunikace jsme sklouzli i do UX, analytiky, PPC, překladů jazykových mutací, push notifikacích a dalších oborů, které s výsledky jakékoliv činnosti úzce souvisí a jsou mezi sebou provázány. Většina konzultací byla pro klienta zdá se přínosná, viz reference od Tomáše Oborného.

Na Tomáše Zahálku jsem narazil skrze článek publikovaný na MladyPodnikatel.cz a oslovil jsem ho pro konzultace na našem projektu Luxusnipradlo.cz. Tomáš je velmi schopný a zkušený specialista, který rozumí napříč několika oborům, což se nám výborně hodí. Spolupracovat s ním znamená být o krok vepředu oproti konkurenci.

……………………………………

Ing. Oborný Tomáš
marketingový ředitel
Luxusnipradlo.cz

 Přejete si i vy zvednout tržby v e-shopu?