👶 69. díl — Jak a co sledovat pro SEO v Collabimu? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

30.12.2024

Tomáš Zahálka

Collabim je nejpoužívanější tuzemský SEO nástroj pocházející z Českých Budějovic, který mimo měření klíčových slov, evidování linkbuildingu a špehování konkurence podporuje vzdělávání v marketingu na konferencích jako je Čtvrtkon, SEO Bootcamp, SEO restart a také náš edukativní seriál o Dudlu.

Jak a co měřit v Collabimu

Jak a co měřit v Collabimu (Autor: Tomáš Zahálka)

Nejlepší funkce Collabimu?

Collabim je poměrně robustný nástroj, který nováčka může zaskočit velkým množstvím informací a grafů, proto vypíchnu must-have základ, který byste měli ovládnout.

Klíčová slova (přehled)

Naimportujte si klíčová slova z Skliku, Google Ads, Google Search Console a vytvořte pomocí přehledu analýzu klíčových slov a návrh informační architektury.

Konkurence (přehled)

Nastavte si 1-5 konkurentů, který majípodobný sortiment a přímo vám konkurují v SEO / PPC reklamě.

Collabim a nastavení konkurence

Collabim a nastavení konkurence (Zdroj: Dudlu.cz)

Linkbuilding (odkazy)

Sleduje, eviduje a měří získané zpětné odkazy, zda-li drží, nebo je někdo omylem / úmyslně odmazal.

Sledujte zpětné odkazy přes Collabim

Sledujte zpětné odkazy přes Collabim (Zdroj: Dudlu.cz)

Nástroje (Svatý Grál)

Svatý Grál dokáže vytáhnout klíčová slova z PPC a SEO od konkurence.

Svatý Grál od Collabimu na špehování konkurence

Svatý Grál od Collabimu na špehování konkurence (Zdroj: Dudlu.cz)

Jak nastavit a interpretovat data v Collabimu?

Video návod jak se vyznat v Collabimu pro začátečníky a jak nepodlehnout chybné interpretaci dat.

SEO by nemělo chybět žádnému e-shopu, který to myslí s marketingem vážně. Collabim by neměl chybět žádnému SEO specialistovi, který chce sledovat pozice a cílové stránky získané optimalizací.

Potřebujete-li snížit závislost na PPC reklamě a plánujete-li začít dělat SEO, tak Collabim je nezbytnou součástí vyhodnocování, bez kterého neuvidíte na jedno oko.

Tak měřte pozice, evidujte zpětné odkazy, sledujte konkurenci a ať i vám e-shopy rostou.

 

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *