Zboží.cz – Srovnání cen, které s efektivní správou vyhrajete!

28.12.2018

Tomáš Zahálka

Co je Zboží.cz? Zboží je marketingový nástroj z dílny Seznamu, který funguje jako druhý největší srovnávač produktů a internetových obchodů s možností napojení na Sklik a Firmy.cz. I přesto, že jeho přímá konkurence Heuréka výrazně dominuje na poli srovnávačů – podobně jako Google Ads vyhrává nad Sklikem -, tak stále má Zboží své věrné uživatele a nabízí srovnání cen s Alzou, která jinak konkurenční Heuréku bojkotuje. Ať už prodáváte velkou elektroniku, oblečení, zahraní techniku, malé domácí spotřebiče či erotické pomůcky – Zboží.cz umí průměrně generovat 2 – 5 % veškerých tržeb.

Zboží.cz – BiddingFox – Mergádo (Autor: Tomáš Zahálka)

Jak může Zboží.cz zvednout tržby?

Zboží je boží! Ale podobně jako u své konkurence, tak i zde platíte za každý proklik 0,50 Kč až 2 Kč dle výše prodejní ceny produktu. Stejně tak máte i možnost se dostat do prvních výsledků pomocí biddingu (tzv. Aukční prokliky), jehož maximální cenu za proklik (max. CPC) nastavujete v XML feedu, e-shopu nebo přes administrační rozhraní Zboží. Pokud máte konkurence schopnou cenu a více hráčů prodávající stejné zboží, tak investice do biddingu se nejen vyplatí, ale je téměř nutností. Naopak pokud vaše cenová politika je hodně za konkurencí a nemáte žádnou přidanou hodnotu (dárek, doprava zdarma apod.), tak vyhazovat peníze za dražší prokliky je spíše kontraproduktivní, než výdělečné.

Abyste nemuseli neustále přepočítávat max. CPC a otrocky ladit pozice přes ruční nástroje, tak můžete využít automatický nástroj BiddingFox. Ten po napojení na editor feedů Mergádo a Google Analytics, bude sledovat ceny za proklik, tržby, náklady a pravidelně přihazovat dle vaší konfigurace podmínek.

A co si z toho odnést?

Zboží.cz neslouží jen k srovnávání cen s konkurencí, ale i jako poměrně silný marketingový nástroj pro statisíce uživatelů, kteří zde hledají inspiraci, srovnávají ceny a čtou recenze u produktů a e-shopů. Správné nastavení feedů, nástrojů jako BiddingFox, Mergádo a analýza výsledků může vygenerovat nezanedbatelné příjmy a pomáhat při budování značky. I přesto, že se sice nejedná o nejsilnější srovnávač na trhu, stále má velmi silnou základnu uživatelů v ročnících 85 a starších, kteří jsou věrní českému Seznamu a jeho službám. Hledáte-li tedy cestu jak zvýšit tržby na svém e-shopu, Zboží.cz se určitě vyplatí správně nastavit, spravovat a zařadit do vašeho marketingového seznamu kanálů.

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *