Co je Google Ads? Google Advertisement – dříve známý jako Google AdWords – je celosvětově nepoužívanější online marketingový nástroj sloužící k placené propagaci webových stránek. Ať už máte restauraci, hotel, kadeřnictví či e-shop, tak správně nastavené reklamy přes Google Ads umí přivádět relevantní zákazníky a hlavně u internetových obchodů mohou být zdrojem 50 % veškerých tržeb.
Jak mohou AdWords PPC zvednout tržby?
Reklamou z AdWords jste zahlceni prakticky všude a dala by se zjednodušeně rozdělit na tři nejpoužívanější skupiny. Tou nejznámější a nejstarší jsou textové reklamy ve vyhledávací síti a mohou se týkat jednoho až čtyř prvních výsledků v Googlu, které uvidíte při vložení jakéhokoliv dotazu (např. pračka s předním plněním) – často jsou v marketingu označovány zkratkou SEA (Search Engine Advertising). Následují pak neplacené výsledky (SEO), které se zobrazují na základě pozitivního hodnocení webů a po nich mohou znovu pokračovat placené reklamy (PPC – Pay Per Click).
Druhou a z mé zkušenosti méně efektivní částí reklam je obsahová síť (GDN – Google Display Network) či (DNA – Display Network Advertising), zaměřující se spíše na budování značky, než na výkonnostní marketing. Poslední mou oblíbenou skupinou jsou produktové reklamy (PLA – Product List Advertising), jenž považuji za nejvýkonnější kampaně v e-shopech, protože zobrazují zákazníkům přímo produkty a jejich cenu, tedy i návratnost investic bývá nejefektivnější. Zdá se tedy, že Google Ads má spoustu nástrojů na tvoření reklam – to jsem zdaleka nejmenoval všechny -, a navíc se tyto jednotlivé skupiny mezi sebou různě prolínají. Pokud s podnikáním začínáte a máte webovou prezentaci či e-shop, tak investice do AdWords PPC je tou nejrychlejší cestou k dosažení prvních objednávek.
A co si z toho odnést?
Google Ads (AdWords) je jeden z nejefektivnějších nástrojů pro získání zákazníků, ale jeho správné nastavení není jednoduché, vyžaduje čas a pravidelnou údržbu. Proto každý, kdo s ním začíná, tak sice reklamy dokáže zapnout, ale pokud neumí pracovat s analýzou klíčových slov, jejich shodou, cílením reklam, vyhodnocovat skóre kvality a výsledky v Google Analytics, tak většinou jeho investice sotva pokryje náklady. Máte-li však k sobě PPC specialistu, tak po prvních několika měsících náročnější práce postaví z vašeho Google Ads účtu pravidelný generátor příjmů, jenž je pak třeba jen lehce hlídat, aktualizovat o nové nástroje od Googlu a upravovat nabídky vůči chování konkurence, sezónnosti a návratnosti investic. Hledáte-li parťáka na nastavení Google reklam, můžete se na mě kdykoliv obrátit přes e-mail: info@tomaszahalka.cz a vymyslíme spolu strategii, která bude na míru pro váš projekt.
Dobrý den pane Zahálko, jsem nepočítačová generace, měl bych zájem o vaše služby opravujeme autosedadla mimo oprav které zákazníci vozí do provozovny v Plazích provádíme svoz sedadel na opravu zhruba za 10 let jsme vybrousily nedostatky cílené
přípravy vozů na STK
dovoz vozidel ze zahraničí
autobazary osobních automobilů
autoservisy
prodej nákladních a užitkových vozidel
autodopravy
Text. Zdarma svoz autosedadel na opravu, do týdne dovezeme opravené zpět.
¨ 2000 autolátek skladem, mnoholetá praxe
foto bude součástí