Venku se lehce zatáhlo, což byl ideální čas svolat #102 MKT Čtvrtkon, který se konal 27. července v prostorách nově otevřeného coworkingu BudeHub. Ten nám navzdory absenci okolních hospod zajistil nejen důstojný prostor pro přednášky, ale i občerstvení a hlavně pivko s dobrovolným příspěvkem, takže nikomu (čtěte mně) nic nechybělo a mohl jsem v rámci panelovky popovídat o tom, jaké je tvořit Dudlu v rámci vedlejšáku, kdy to začne vydělávat a jaké trápení jsou s tím spojené.
Přednáška CEO pro ObchodProDílnu.cz
První část #102 MKT Čtvrtkon byla formou přednášky od Lukáše Chládka, který nám popovídal nejen o výkonu ObchodProDílnu.cz, ale i o jeho cestě jak se z řadového zaměstnance stal CEO a jaké průsery se mu povedli nasekat. Za mě skvělá přednáška a Lukáš ukázal že má e-commerce svět zmáknutý od A do Z, což bez nasekání desítek chyb a poučení se z nich nejde.
Panelová diskuze
Panelová diskuze, kterou vedl Kare Hladiš se nesla v duchu „Jak může markeťák díky online vedlejšáku získat nové zkušenosti a vydělat peníze?“. O svém příběhu popovídala Darita Shirokova, která se věnuje marketingovým kurzům a Viktor Neubauer z Budějcké agentury VivaMarketing.
Posledním speakrem byla má maličkost za Dudlu.cz, kde jsem vyprávěl, jak založení projektu nebylo původně s cílem vydělávat peníze a investovat do toho milióny korun, ale že jsme chtěli mít prostor, kde na ostrých datech můžeme testovat různé nápady, postupy a myšlenky pro SEO.
Záznam z panelové diskuze MKT Čtvrtkonu (Autor videa: Jiří Žofaj)
Karel se také ptal, jestli je něco co od Dropshippingu může potenciální zájemce odradit a upřímně řečeno, pokud si neumíte dělat marketing svépomocí, tak se do zisku nedostanete. Chce to pevné nervy a čas, ostatně jako celý e-commerce, kde prvních pět je vždy mraky práce a pak až se to začne lámat. Problém je, že většina nevydrží ani dva roky, tak nepolevujte a ať i vám e-shopy rostou!
0 komentářů