56. díl — Jaká byla panelová diskuze na MKT Čtvrtkonu? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

1.8.2023

Tomáš Zahálka

Venku se lehce zatáhlo, což byl ideální čas svolat #102 MKT Čtvrtkon, který se konal 27. července v prostorách nově otevřeného coworkingu BudeHub. Ten nám navzdory absenci okolních hospod zajistil nejen důstojný prostor pro přednášky, ale i občerstvení a hlavně pivko s dobrovolným příspěvkem, takže nikomu (čtěte mně) nic nechybělo a mohl jsem v rámci panelovky popovídat o tom, jaké je tvořit Dudlu v rámci vedlejšáku, kdy to začne vydělávat a jaké trápení jsou s tím spojené.

Panelová diskuze MKT Čtvrtkon #102 (Autor: Tomáš Zahálka)

Panelová diskuze MKT Čtvrtkon #102 (Autor: Tomáš Zahálka)

Přednáška CEO pro ObchodProDílnu.cz

První část #102 MKT Čtvrtkon byla formou přednášky od Lukáše Chládka, který nám popovídal nejen o výkonu ObchodProDílnu.cz, ale i o jeho cestě jak se z řadového zaměstnance stal CEO a jaké průsery se mu povedli nasekat. Za mě skvělá přednáška a Lukáš ukázal že má e-commerce svět zmáknutý od A do Z, což bez nasekání desítek chyb a poučení se z nich nejde.

Lukáš Chládek - ObchodProDílnu.cz

Lukáš Chládek – ObchodProDílnu.cz (Autor fotky: Tomáš Zahálka)

Panelová diskuze

Panelová diskuze, kterou vedl Kare Hladiš se nesla v duchu „Jak může markeťák díky online vedlejšáku získat nové zkušenosti a vydělat peníze?“. O svém příběhu popovídala Darita Shirokova, která se věnuje marketingovým kurzům a Viktor Neubauer z Budějcké agentury VivaMarketing.

Panelová diskuze - Tomáš Zahálka, Viktor Neubauer a Darita Shirokova

Panelová diskuze – Tomáš Zahálka, Viktor Neubauer a Darita Shirokova (Autor fotky: David Hons)

Posledním speakrem byla má maličkost za Dudlu.cz, kde jsem vyprávěl, jak založení projektu nebylo původně s cílem vydělávat peníze a investovat do toho milióny korun, ale že jsme chtěli mít prostor, kde na ostrých datech můžeme testovat různé nápady, postupy a myšlenky pro SEO.

Záznam z panelové diskuze MKT Čtvrtkonu (Autor videa: Jiří Žofaj)

Karel se také ptal, jestli je něco co od Dropshippingu může potenciální zájemce odradit a upřímně řečeno, pokud si neumíte dělat marketing svépomocí, tak se do zisku nedostanete. Chce to pevné nervy a čas, ostatně jako celý e-commerce, kde prvních pět je vždy mraky práce a pak až se to začne lámat. Problém je, že většina nevydrží ani dva roky, tak nepolevujte a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

[logo-showcase id=“5325″ title=“Dudlu“]

[supsystic-price-table id=24]

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci budovat PPC

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci budovat SEO

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci jen konzultaci

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *