56. díl — Jaká byla panelová diskuze na MKT Čtvrtkonu? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Venku se lehce zatáhlo, což byl ideální čas svolat #102 MKT Čtvrtkon, který se konal 27. července v prostorách nově otevřeného coworkingu BudeHub. Ten nám navzdory absenci okolních hospod zajistil nejen důstojný prostor pro přednášky, ale i občerstvení a hlavně pivko s dobrovolným příspěvkem, takže nikomu (čtěte mně) nic nechybělo a mohl jsem v rámci panelovky popovídat o tom, jaké je tvořit Dudlu v rámci vedlejšáku, kdy to začne vydělávat a jaké trápení jsou s tím spojené.

Panelová diskuze MKT Čtvrtkon #102
Panelová diskuze MKT Čtvrtkon #102 (Autor: Tomáš Zahálka)

Přednáška CEO pro ObchodProDílnu.cz

První část #102 MKT Čtvrtkon byla formou přednášky od Lukáše Chládka, který nám popovídal nejen o výkonu ObchodProDílnu.cz, ale i o jeho cestě jak se z řadového zaměstnance stal CEO a jaké průsery se mu povedli nasekat. Za mě skvělá přednáška a Lukáš ukázal že má e-commerce svět zmáknutý od A do Z, což bez nasekání desítek chyb a poučení se z nich nejde.

Lukáš Chládek - ObchodProDílnu.cz
Lukáš Chládek – ObchodProDílnu.cz (Autor fotky: Tomáš Zahálka)

Panelová diskuze

Panelová diskuze, kterou vedl Kare Hladiš se nesla v duchu “Jak může markeťák díky online vedlejšáku získat nové zkušenosti a vydělat peníze?”. O svém příběhu popovídala Darita Shirokova, která se věnuje marketingovým kurzům a Viktor Neubauer z Budějcké agentury VivaMarketing.

Panelová diskuze - Tomáš Zahálka, Viktor Neubauer a Darita Shirokova
Panelová diskuze – Tomáš Zahálka, Viktor Neubauer a Darita Shirokova (Autor fotky: David Hons)

Posledním speakrem byla má maličkost za Dudlu.cz, kde jsem vyprávěl, jak založení projektu nebylo původně s cílem vydělávat peníze a investovat do toho milióny korun, ale že jsme chtěli mít prostor, kde na ostrých datech můžeme testovat různé nápady, postupy a myšlenky pro SEO.

Záznam z panelové diskuze MKT Čtvrtkonu (Autor videa: Jiří Žofaj)

Karel se také ptal, jestli je něco co od Dropshippingu může potenciální zájemce odradit a upřímně řečeno, pokud si neumíte dělat marketing svépomocí, tak se do zisku nedostanete. Chce to pevné nervy a čas, ostatně jako celý e-commerce, kde prvních pět je vždy mraky práce a pak až se to začne lámat. Problém je, že většina nevydrží ani dva roky, tak nepolevujte a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

Tržby (GA)

 15 000 000 Kč

PPC (reklama): 3 400 000 Kč

Ostatní zdroje: 3 700 000 Kč

SEO (reklama): 5 300 000 Kč

Přímá návštěva: 2 200 000 Kč

Sociální sítě: 400 000 Kč

Data aktualizována: Leden  2024

E-shop spuštěn: Březen 2019

Objednávky (GA)

20 000 transakcí

PPC (reklama): 5 700

Ostatní zdroje: 4 100

SEO (reklama): 8 000

Přímá návštěva: 1 800

Sociální sítě: 400

Data aktualizována: Leden 2024

E-shop spuštěn: Březen 2019

Návštěvnost (GA)

3 300 000 návštěv

PPC (reklama): 350 000

Ostatní zdroje: 285 000

SEO (reklama): 2 500 000

Přímá návštěva: 130 000

Sociální sítě: 35 000

Data aktualizována: Leden 2024

E-shop spuštěn: Březen 2019

WordPress Pricing Table Plugin

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

5/5 - (1 vote)
Podpořte autora sdílením:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *