40. díl — Marketingová Plzeň — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Další speciální díl ze série přednášek o Dudlu. Tentokrát jsme přijali pozvání na Marketingovou Plzeň, kterou pořádá Petr Krauz, Martin Zatkovič a Digitální Architekti v místní Plzeňce. Podobně jako Budějovický Čtvrtkon, i Marketingová Plzeň má svou tradici a mezi přednášejícími jste mohli objevit jména jako Pavel Ungr, Milan Polák (ZOOT), Filip Podstavec (Marketing Miner), Radek Hudák (Shoptet), Dominik Liebezeit (H1), Andreas Samec, Kuba Michl (Beneš & Michl) či Martin Fuks (ex-Mapy.cz).

Marketingová Plzeň
Marketingová Plzeň – Přednáška o SEO (Autor: Tomáš Zahálka)

O čem byla Marketingová Plzeň?

K čemu je obsah u e-shopu a jak s ním pracovat? Obsah je král! Strašně otřepaná fráze, na kterou začínám mít alergii, ale stále pravdivá. Proto jsem se souhlasem klienta udělal prezentaci o dvou odlišných SEO strategií pro dva různé e-shopy běžících na Shoptetu. První Čokoládovna Janek, výrobce přední české čokolády, držitel několika prestižních cen, jenž se v rámci své specializace zaměřuje na poměrné úzký výčet klíčových slov a vstupních stránek. Vůči tomu naše Dudlu.cz, dropshippingový obchod s velkou konkurencí, slabou bojeschopností v cenotvorbě a zákaznické péči, ovšem s téměř nekonečným prostorem pro vstupní stránky a zásah potenciálních zákazníků.

Marketingová Plzeň - Tomáš Zahálka
Marketingová Plzeň – Tomáš Zahálka (Autor grafiky: Marketingová Plzeň)

Různé strategie, stejný SEO specialista a stejná chuť majitelů budovat branding a PR e-shopu. Na přednášce jsme otevřeli data a podívali se nejen do Google Analytics, ale i do Google Search Console, Collabimu a na závěr jsme si dlouze popovídali proč investujeme stovky tisíc ročně do tvorby obsahu.

Slidy ze SEO přednášky pro Marketingová Plzeň (Autor: Tomáš Zahálka)

Naše přednášení nekončí a pokud vás zajímá jak na Dudlu budujeme blog, můžete nás slyšet na prvním SEO Bootcampu. Tak se vzdělávejte, choďte na konference, sdílejte nás a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

Tržby (GA)

 10 500 000 Kč

PPC (reklama): 3 000 000 Kč

Ostatní zdroje: 2 300 000 Kč

SEO (reklama): 4 000 000 Kč

Přímá návštěva: 900 000 Kč

Sociální sítě: 300 000 Kč

Data aktualizována: Listopad 2022

E-shop spuštěn: Březen 2019

Objednávky (GA)

16 000 transakcí

PPC (reklama): 5 000

Ostatní zdroje: 3 920

SEO (reklama): 5 600

Přímá návštěva: 1 200

Sociální sítě: 280

Data aktualizována: Listopad 2022

E-shop spuštěn: Březen 2019

Návštěvnost (GA)

1 600 000 návštěv

PPC (reklama): 300 000

Ostatní zdroje: 211 000

SEO (reklama): 1 000 000

Přímá návštěva: 67 000

Sociální sítě: 22 000

Data aktualizována: Listopad 2022

E-shop spuštěn: Březen 2019

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.