23. díl — Dropshipping a MladýPodnikatel — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Co je dropshipping, pro koho je vhodný a jak se nám zadařilo v druhém roce provozu? Nejen na tato témata nás vyzpovídal Jirka Rostecký z magazínu Mladý Podnikatel a vy tak v níže uvedeném videu můžete nahlédnout pod pokličku této e-commerce varianty, která přináší spoustu výhod i nevýhod, a nabrat tak cenné zkušenosti pokud i vy spekulujete o tom, zda se dropshippingový e-shop vyplatí.

Dropshipping zkušenosti – Mladý Podnikatel

Jaké mám zkušenosti s Dropshippingem?

Za dva roky našeho provozu se toho hodně změnilo. Po prvním roce jsme přesedlali z varianty přímé expedice od jednoho dodavatele na variantu XML kolekce, tedy napojení více jak 30 dodavatelů přes centrální sklad dropshippingu. To nám nejen ztrojnásobilo nabídku prodávaných produktů a zvedlo počet zákazníků, ale nutně s tím přišlo i velké množství práce s tříděním, kategorizováním a neustálou aktualizací e-shopu. Teď za sebou máme více jak dva roky práce a oproti prvnímu roku, kde jsme se trápili s jednou objednávkou za týden, tak nyní expedujeme 20 – 30 objednávek denně s potenciálem se ještě letos dotknout magického čísla 100 objednávek za den.

Pro přehrání celého videa klikněte na banner a přejdete na web Mladý Podnikatel

Mám velkou radost, že se ve spolupráci s Shoptetem povedlo zaujmout na toto téma Jirku a můžeme předat i dalším začínajícím e-shopistů zkušenosti s tímto lehce netradičním řešením, které jak věřím nestartovává třetí generaci e-commerce. Tak nás sledujete, užijte si video a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

Tržby (GA)

 10 500 000 Kč

PPC (reklama): 3 000 000 Kč

Ostatní zdroje: 2 300 000 Kč

SEO (reklama): 4 000 000 Kč

Přímá návštěva: 900 000 Kč

Sociální sítě: 300 000 Kč

Data aktualizována: Listopad 2022

E-shop spuštěn: Březen 2019

Objednávky (GA)

16 000 transakcí

PPC (reklama): 5 000

Ostatní zdroje: 3 920

SEO (reklama): 5 600

Přímá návštěva: 1 200

Sociální sítě: 280

Data aktualizována: Listopad 2022

E-shop spuštěn: Březen 2019

Návštěvnost (GA)

1 600 000 návštěv

PPC (reklama): 300 000

Ostatní zdroje: 211 000

SEO (reklama): 1 000 000

Přímá návštěva: 67 000

Sociální sítě: 22 000

Data aktualizována: Listopad 2022

E-shop spuštěn: Březen 2019

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentáře “23. díl — Dropshipping a MladýPodnikatel — Jak se staví e-shop Dudlu.cz”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.