Co je dropshipping, pro koho je vhodný a jak se nám zadařilo v druhém roce provozu? Nejen na tato témata nás vyzpovídal Jirka Rostecký z magazínu Mladý Podnikatel a vy tak v níže uvedeném videu můžete nahlédnout pod pokličku této e-commerce varianty, která přináší spoustu výhod i nevýhod, a nabrat tak cenné zkušenosti pokud i vy spekulujete o tom, zda se dropshippingový e-shop vyplatí.
Jaké mám zkušenosti s Dropshippingem?
Za dva roky našeho provozu se toho hodně změnilo. Po prvním roce jsme přesedlali z varianty přímé expedice od jednoho dodavatele na variantu XML kolekce, tedy napojení více jak 30 dodavatelů přes centrální sklad dropshippingu. To nám nejen ztrojnásobilo nabídku prodávaných produktů a zvedlo počet zákazníků, ale nutně s tím přišlo i velké množství práce s tříděním, kategorizováním a neustálou aktualizací e-shopu. Teď za sebou máme více jak dva roky práce a oproti prvnímu roku, kde jsme se trápili s jednou objednávkou za týden, tak nyní expedujeme 20 – 30 objednávek denně s potenciálem se ještě letos dotknout magického čísla 100 objednávek za den.
Mám velkou radost, že se ve spolupráci s Shoptetem povedlo zaujmout na toto téma Jirku a můžeme předat i dalším začínajícím e-shopistů zkušenosti s tímto lehce netradičním řešením, které jak věřím nestartovává třetí generaci e-commerce. Tak nás sledujete, užijte si video a ať i vám e-shopy rostou!
Hlavní partneři projektu Dudlu.cz
[logo-showcase id=“5325″ title=“Dudlu“]
[supsystic-price-table id=24]
Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu
Gratuluju, dobrá práce! Je fajn vidět, že někdo v ČR umí s dropshippingem dobře pracovat.