23. díl — Dropshipping a MladýPodnikatel — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Co je dropshipping, pro koho je vhodný a jak se nám zadařilo v druhém roce provozu? Nejen na tato témata nás vyzpovídal Jirka Rostecký z magazínu Mladý Podnikatel a vy tak v níže uvedeném videu můžete nahlédnout pod pokličku této e-commerce varianty, která přináší spoustu výhod i nevýhod, a nabrat tak cenné zkušenosti pokud i vy spekulujete o tom, zda se dropshippingový e-shop vyplatí.

Dropshipping zkušenosti – Mladý Podnikatel

Jaké mám zkušenosti s Dropshippingem?

Za dva roky našeho provozu se toho hodně změnilo. Po prvním roce jsme přesedlali z varianty přímé expedice od jednoho dodavatele na variantu XML kolekce, tedy napojení více jak 30 dodavatelů přes centrální sklad dropshippingu. To nám nejen ztrojnásobilo nabídku prodávaných produktů a zvedlo počet zákazníků, ale nutně s tím přišlo i velké množství práce s tříděním, kategorizováním a neustálou aktualizací e-shopu. Teď za sebou máme více jak dva roky práce a oproti prvnímu roku, kde jsme se trápili s jednou objednávkou za týden, tak nyní expedujeme 20 – 30 objednávek denně s potenciálem se ještě letos dotknout magického čísla 100 objednávek za den.

Pro přehrání celého videa klikněte na banner a přejdete na web Mladý Podnikatel

Mám velkou radost, že se ve spolupráci s Shoptetem povedlo zaujmout na toto téma Jirku a můžeme předat i dalším začínajícím e-shopistů zkušenosti s tímto lehce netradičním řešením, které jak věřím nestartovává třetí generaci e-commerce. Tak nás sledujete, užijte si video a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

Tržby (GA)

3 350 000 Kč

PPC (placené): 1 027 500 Kč

Srovnávače cen: 966 000 Kč

SEO (neplacené): 1 161 000 Kč

Přímá návštěva: 160 500 Kč

SMM (sociální sítě): 35 000 Kč

Data aktualizovány: Květen 2021

E-shop spuštěň: Březen 2019

Objednávky (GA)

5 350 transakcí

PPC (placené): 1 820

Srovnávače cen: 1 420

SEO (neplacené): 1 780

Přímá návštěva: 280

SMM (sociální sítě): 50

Data aktualizovány: Květen 2021

E-shop spuštěň: Březen 2019

Návštěvnost (GA)

325 000 návštěv

PPC (placené): 93 850

Srovnávače cen: 60 390

SEO (neplacené): 153 480

Přímá návštěva: 10 280

SMM (sociální sítě): 7 000

Data aktualizovány: Květen 2021

E-shop spuštěň: Březen 2019

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.