37. díl — Marketingový Čtvrtkon — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

9.7.2022

Tomáš Zahálka

Součástí našeho marketingového mixu není jen standardní kolečko kanálů typu Facebook Ads, Google Ads, Seznam Ads, ale od samého začátku mezi ně patří i přednášení. O Dudlu jste tak mohli slyšet v rámci konference Digidějovice 2020,  v rozhovoru s Jirkou Rosteckým na magazínu MladýPodnikatel, lehce jsme do něj zabrousili na setkání SEOloger 2022, detailně jsme si o něm popovídali v rozhovoru pro Collabim Akademii a posledně jsme jím zahajovali Marketingový Čtvrkon 2022.

Marketingový Čtvrtkon

Marketingový Čtvrtkon 2022 (Autor: Tomáš Zahálka)

Co je Marketingový Čtvrtkon?

Ačkoliv byl Čtvrtkon na několik let přerušený pandemií, tak neumřel, je zpět a opět se můžete těšit v Českých Budějovicích na dva typy Čtvrtkonů s tématy Marketing a Development. Slyšet a vidět jste tak mohli Lukáše Dubinu, Jana Kvasničku, Lukáše Pítru, Petru Větrovskou, Martina Matějku, Dalibora Jaroše, Jakuba Hladkýho, Pavla Ungra, Jana Řezáče, Martina Zatkoviče a mnoho dalších skvělých speakrů napříč obory internetového světa, kteří přijeli s cílem předat své know-how posluchačům.

Marketingový Čtvrtkon - Jan Nedvěd (Inizio) a Tomáš Zahálka (Dudlu)

Marketingový Čtvrtkon – Jan Nedvěd (Inizio) a Tomáš Zahálka (Dudlu)

Zatímco před pár lety jsme na Čtvrtkonu přednášeli s Jankem Bělohradským o SEO a PPC, letos převzal otěže zodpovědnosti po Janě Šmerdů a Tomáši Kocifajovi marketingem lety prověřený freelancer Karel Hladiš a společně s Honzou Nedvědem jsme měli tu čest zahájit první po pandemický Marketingový Čtvrtkon v prostorech Cowo CB. Témata byla rozdaná a na mně bylo se rozpomenou na své začátky ve světě e-commerce a jak ze mě udělala pozice e-shopisty lepšího markeťáka, tedy jestli vůbec.

Slidy ze přednášky pro Marketingový Čtvrtkon (Autor: Tomáš Zahálka)

Protože jsem si v životě vyzkoušel z pozice zaměstnance v e-commerce snad každou práci od expedice, reklamacích, péče o zákazníky, po online marketing, vendor management a projektové řízení, tak bylo o čem vyprávět a jak to tak bývá, tyhle lety získané zkušenosti se snažíme přetavit i do Dudlu. Tak kdo na přednášku nemohl, můžete si ji tady poslechnout a hodit dotazy do komentářů.

Youtube záznam z přednášky Tomáš Zahálka (Autor: Marketingový Čtvrtkon)

Jestli nás chcete slyšet na živo, tak na podzim plánujeme přednášku o Dudlu blogu na prvním SEO Bootcampu a obecněji o Dropshippingu na Marketingové Plzni. Tak se vzdělávejte, choďte na konference, lajkujte, sdílejte a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

[logo-showcase id=“5325″ title=“Dudlu“]

[supsystic-price-table id=24]

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

1 komentář

  1. Sportovni-vyziva24

    Jsem ohromen tím, jak bylo téma v článku prezentováno. Když jsem na web vstupoval, doufal jsem, že se dozvím více a nebyl jsem zklamán. Při čtení podobných záznamů na webu se můžete ztratit…

    Odpovìdìt

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *