37. díl — Marketingový Čtvrtkon — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Součástí našeho marketingového mixu není jen standardní kolečko kanálů typu Facebook Ads, Google Ads, Seznam Ads, ale od samého začátku mezi ně patří i přednášení. O Dudlu jste tak mohli slyšet v rámci konference Digidějovice 2020,  v rozhovoru s Jirkou Rosteckým na magazínu MladýPodnikatel, lehce jsme do něj zabrousili na setkání SEOloger 2022, detailně jsme si o něm popovídali v rozhovoru pro Collabim Akademii a posledně jsme jím zahajovali Marketingový Čtvrkon 2022.

Marketingový Čtvrtkon
Marketingový Čtvrtkon 2022 (Autor: Tomáš Zahálka)

Co je Marketingový Čtvrtkon?

Ačkoliv byl Čtvrtkon na několik let přerušený pandemií, tak neumřel, je zpět a opět se můžete těšit v Českých Budějovicích na dva typy Čtvrtkonů s tématy Marketing a Development. Slyšet a vidět jste tak mohli Lukáše Dubinu, Jana Kvasničku, Lukáše Pítru, Petru Větrovskou, Martina Matějku, Dalibora Jaroše, Jakuba Hladkýho, Pavla Ungra, Jana Řezáče, Martina Zatkoviče a mnoho dalších skvělých speakrů napříč obory internetového světa, kteří přijeli s cílem předat své know-how posluchačům.

Marketingový Čtvrtkon - Jan Nedvěd (Inizio) a Tomáš Zahálka (Dudlu)
Marketingový Čtvrtkon – Jan Nedvěd (Inizio) a Tomáš Zahálka (Dudlu)

Zatímco před pár lety jsme na Čtvrtkonu přednášeli s Jankem Bělohradským o SEO a PPC, letos převzal otěže zodpovědnosti po Janě Šmerdů a Tomáši Kocifajovi marketingem lety prověřený freelancer Karel Hladiš a společně s Honzou Nedvědem jsme měli tu čest zahájit první po pandemický Marketingový Čtvrtkon v prostorech Cowo CB. Témata byla rozdaná a na mně bylo se rozpomenou na své začátky ve světě e-commerce a jak ze mě udělala pozice e-shopisty lepšího markeťáka, tedy jestli vůbec.

Protože jsem si v životě vyzkoušel z pozice zaměstnance v e-commerce snad každou práci od expedice, reklamacích, péče o zákazníky, po online marketing, vendor management a projektové řízení, tak bylo o čem vyprávět a jak to tak bývá, tyhle lety získané zkušenosti se snažíme přetavit i do Dudlu. Tak kdo na přednášku nemohl, můžete si ji tady poslechnout a hodit dotazy do komentářů.

Jestli nás chcete slyšet na živo, tak na podzim plánujeme přednášku o Dudlu blogu na prvním SEO Bootcampu a obecněji o Dropshippingu na Marketingové Plzni. Tak se vzdělávejte, choďte na konference, lajkujte, sdílejte a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

Tržby (GA)

7 350 000 Kč

PPC (placené): 2 355 000 Kč

Srovnávače cen: 1 867 000 Kč

SEO (neplacené): 2 500 000 Kč

Přímá návštěva: 515 000 Kč

SMM (sociální sítě): 113 000 Kč

Data aktualizovány: Březen 2022

E-shop spuštěň: Březen 2019

Objednávky (GA)

11 500 transakcí

PPC (placené): 4 025

Srovnávače cen: 2 790

SEO (neplacené): 3 735

Přímá návštěva: 800

SMM (sociální sítě): 150

Data aktualizovány: Březen 2022

E-shop spuštěň: Březen 2019

Návštěvnost (GA)

782 000 návštěv

PPC (placené): 225 000

Srovnávače cen: 118 000

SEO (neplacené): 395 000

Přímá návštěva: 30 000

SMM (sociální sítě): 14 000

Data aktualizovány: Březen 2022

E-shop spuštěň: Březen 2019

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentáře “37. díl — Marketingový Čtvrtkon — Jak se staví e-shop Dudlu.cz”

  1. Jsem ohromen tím, jak bylo téma v článku prezentováno. Když jsem na web vstupoval, doufal jsem, že se dozvím více a nebyl jsem zklamán. Při čtení podobných záznamů na webu se můžete ztratit…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.