Součástí našeho marketingového mixu není jen standardní kolečko kanálů typu Facebook Ads, Google Ads, Seznam Ads, ale od samého začátku mezi ně patří i přednášení. O Dudlu jste tak mohli slyšet v rámci konference Digidějovice 2020, v rozhovoru s Jirkou Rosteckým na magazínu MladýPodnikatel, lehce jsme do něj zabrousili na setkání SEOloger 2022, detailně jsme si o něm popovídali v rozhovoru pro Collabim Akademii a posledně jsme jím zahajovali Marketingový Čtvrkon 2022.

Co je Marketingový Čtvrtkon?
Ačkoliv byl Čtvrtkon na několik let přerušený pandemií, tak neumřel, je zpět a opět se můžete těšit v Českých Budějovicích na dva typy Čtvrtkonů s tématy Marketing a Development. Slyšet a vidět jste tak mohli Lukáše Dubinu, Jana Kvasničku, Lukáše Pítru, Petru Větrovskou, Martina Matějku, Dalibora Jaroše, Jakuba Hladkýho, Pavla Ungra, Jana Řezáče, Martina Zatkoviče a mnoho dalších skvělých speakrů napříč obory internetového světa, kteří přijeli s cílem předat své know-how posluchačům.

Zatímco před pár lety jsme na Čtvrtkonu přednášeli s Jankem Bělohradským o SEO a PPC, letos převzal otěže zodpovědnosti po Janě Šmerdů a Tomáši Kocifajovi marketingem lety prověřený freelancer Karel Hladiš a společně s Honzou Nedvědem jsme měli tu čest zahájit první po pandemický Marketingový Čtvrtkon v prostorech Cowo CB. Témata byla rozdaná a na mně bylo se rozpomenou na své začátky ve světě e-commerce a jak ze mě udělala pozice e-shopisty lepšího markeťáka, tedy jestli vůbec.
Slidy ze přednášky pro Marketingový Čtvrtkon (Autor: Tomáš Zahálka)
Protože jsem si v životě vyzkoušel z pozice zaměstnance v e-commerce snad každou práci od expedice, reklamacích, péče o zákazníky, po online marketing, vendor management a projektové řízení, tak bylo o čem vyprávět a jak to tak bývá, tyhle lety získané zkušenosti se snažíme přetavit i do Dudlu. Tak kdo na přednášku nemohl, můžete si ji tady poslechnout a hodit dotazy do komentářů.
Youtube záznam z přednášky Tomáš Zahálka (Autor: Marketingový Čtvrtkon)
Jestli nás chcete slyšet na živo, tak na podzim plánujeme přednášku o Dudlu blogu na prvním SEO Bootcampu a obecněji o Dropshippingu na Marketingové Plzni. Tak se vzdělávejte, choďte na konference, lajkujte, sdílejte a ať i vám e-shopy rostou!
Hlavní partneři projektu Dudlu.cz
Tržby (GA)
10 500 000 Kč
PPC (reklama): 3 000 000 Kč
Ostatní zdroje: 2 300 000 Kč
SEO (reklama): 4 000 000 Kč
Přímá návštěva: 900 000 Kč
Sociální sítě: 300 000 Kč
Data aktualizována: Listopad 2022
E-shop spuštěn: Březen 2019
Objednávky (GA)
16 000 transakcí
PPC (reklama): 5 000
Ostatní zdroje: 3 920
SEO (reklama): 5 600
Přímá návštěva: 1 200
Sociální sítě: 280
Data aktualizována: Listopad 2022
E-shop spuštěn: Březen 2019
Návštěvnost (GA)
1 600 000 návštěv
PPC (reklama): 300 000
Ostatní zdroje: 211 000
SEO (reklama): 1 000 000
Přímá návštěva: 67 000
Sociální sítě: 22 000
Data aktualizována: Listopad 2022
E-shop spuštěn: Březen 2019
Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu
Jsem ohromen tím, jak bylo téma v článku prezentováno. Když jsem na web vstupoval, doufal jsem, že se dozvím více a nebyl jsem zklamán. Při čtení podobných záznamů na webu se můžete ztratit…