🎯 PPC pro Shoptet e-shopy! Začněte na 5 hodinách měsíčně už od 10 000 Kč bez DPH

12.7.2024

Tomáš Zahálka

PPC (Pay Per Click) je marketingový kanál na placenou propagaci využívající Google Ads (AdWords, Google Merchant Center, Google Profile Business) a Seznam Ads (Sklik, Zboží.cz, Firmy.cz).

V případě zájmu pomáháme klientům i se zbožáky typu Heurék a Glami, CSS programy jako Shoptet Ads (Shoptet kampaně), Tanganica a PPC reklamou přes Microsoft Advertising (Bing Ads).

Cílem PPC nástrojů je pomocí různých typů kampaní získat co nejlepší poměr zákazníků provádějící konverzi v aukčním prostředí, kde zpravidla vyhrává e-shop s větším rozpočtem a lepší cenotvorbou.

🎯 PPC pro Shoptet e-shopy už od 10 000 Kč měsíčně (PPC tým: Tomáš Zahálka)

🎯 PPC pro Shoptet e-shopy už od 10 000 Kč měsíčně (PPC tým: Tomáš Zahálka)

💰 Kolik stojí efektivní práce na PPC?

Cena správy PPC kampaní se odvíjí nejen od velikosti e-shopu, ale především od výše reklamních rozpočtů. Jinou péči vyžadují účty s útratou 30 000 Kč měsíčně, a jinou klienti s rozpočty v řádu stovek tisíc. Proto máme ceník odstupňovaný podle reálných potřeb a času, který do kampaní investujeme.

Každý balíček může zahrnovat správu Google Ads, Seznam Ads, Heureka / Zboží.cz a možnost rozšíření i na Bing Ads nebo CSS programy typu Shoptet kampaně a Tanganica.

🐢 Základní správa – 10 000 Kč (5h)

Pokud potřebujete především základní nastavení kampaní a pravidelnou údržbu Google Ads a Seznam Ads, vystačíte si s tímto balíčkem. Vhodné pro začínající e-shopy, které se chtějí držet v bezpečném tempu, mít nasazené veškeré aktualizace a jistotu, že kampaně neběží bez dozoru.

🛒 Malé e-shopy – 15 000 Kč (8h)

Pro e-shopy s rozpočtem do 150 000 Kč měsíčně. Zahrnuje už nejen základní údržbu, ale také aktivnější optimalizaci, testování reklamních sestav a lepší práci s produktovými kampaněmi na Zboží.cz a Heurece. Ideální pro ty, kteří chtějí postupně růst a posouvat výkon kampaní kupředu.

📈 Běžné e-shopy – 25 000 Kč (15h)

Balíček vhodný pro rozpočty okolo 250 000 Kč. V této úrovni už pravidelně testujeme různé typy kampaní, využíváme dynamické remarketingy a hlídáme PNO na úrovni jednotlivých produktů. Reporting probíhá měsíčně včetně doporučení, jak e-shop a rozpočet rozvíjet dál.

🏬 Velké e-shopy – 35 000 Kč (25h)

Správa e-shopů s měsíčními rozpočty kolem půl milionu korun. Kromě Google a Seznamu už standardně doporučujeme rozšířit zásah přes Bing Ads a CSS programy. Využíváme pokročilé strategie biddingů. V této úrovni jsme schopni přinášet velký objem objednávek s udržením cílového PNO.

👑VIP správa – 50 000 Kč (50h)

Pro e-shopy s neomezenými ambicemi a rozpočty. Zde řešíme nejen PPC, ale i širší kontext výkonnostního marketingu. Využíváme pokročilé nástroje automatizace, vlastní skripty, pomáháme s datovou analytikou a testujeme obsahově zaměřené kampaně, které pomáhají budovat značku a retenci zákazníků. Klient má přístup k detailním reportům rozdělující brandové a performance výsledky.

Ukázka výstupu PPC kampaní pro klienta 60.cz na dotaz Lávové lampy

Ukázka výstupu SEO a PPC kampaní v Google Ads pro klienta 60.cz na dotaz Lávové lampy

🎯 Jak probíhá spolupráce v PPC pro Shopteťáky?

Pro každého klienta sestavujeme individuální PPC strategii – vždy s ohledem na výši rozpočtu, sortiment e-shopu, cenotvorbu a konkurenčnost. Postup spolupráce vypadá následovně:

  • ✅ Úvodní seznámení a sestavení roční strategie – Na začátku spolupráce projdeme váš e-shop, sortiment, konkurenční prostředí a cíle. Připravíme roční plán kampaní včetně doporučení rozpočtů, očekávaného PNO a plánovaných expanzí (např. vstup na nové tržiště nebo zahraniční trh).
  • ✅ Brandové a lokální kampaně Ochráníme vaši značku ve vyhledávání, aby konkurence neodchytávala zákazníky pod vaším jménem. Zároveň cílíme na lokální kampaně (například v okolí kamenné prodejny / showroomu), kde PPC dokáže přivést návštěvnost do prodejny.
  • ✅ Dynamické (DSA) a remarketingové (DRTG) kampaně – Využíváme dynamické kampaně pro automatické cílení na nové produkty a rozšiřujeme zásah přes remarketing. Ten připomíná zákazníkům, co si prohlíželi a u většiny e-shopů tvoří remarketing 20–30 % objednávek z PPC.
  • ✅ Vyhledávací (SEA) kampaně na kategorieCílíme na obecné klíčové dotazy (např. „kuchyňské nože“), které přivádějí zákazníky na úroveň kategorií. Díky tomu získáte širší přísun návštěvnosti.
  • ✅ Vyhledávací kampaně na produkty (PLA a PMAX) – Pro konkrétní produkty nastavíme kampaně, které se zobrazují v produktové nabídce s obrázky a cenou — nejsilnější kampaně účtu.
  • ✅ Optimalizace a vylepšování podkladů – Každý měsíc sledujeme výkon kampaní, pracujeme s biddingem a vylepšujeme podklady – texty inzerátů, produktové feedy a rozšíření reklam.
  • ✅ Kvartální a roční reporting – Měsíčně vyhodnocujeme výsledky a každý kvartál dostáváte podrobný report s čísly: kolik kampaně stály, co přinesly a co doporučujeme do dalšího období.

PPC je nejrychlejší způsob, jak otestovat potenciál e-shopu – od cenotvorby, přes skladbu sortimentu, po důvěryhodnost a UX. Pokud některý z atributů pokulhává, kampaně nebudou ziskové.

Orientační ukázka PPC úkolů na jeden měsíc u rozpočtu za 25 000 Kč / měsíčně

Orientační ukázka priorit PPC úkolů na jeden měsíc u rozpočtu za 25 000 Kč / měsíčně

📈Jaké výsledky od PPC očekávat?

PPC kampaně dokáží rychle přivést objednávky, ale oproti SEO jde o dražší akviziční kanál. Platíte za každý proklik, proto je nutné mít zboží skladem, dobrou cenotvorbu, kvalitní fotky a popisky produktů.

Správně nastavené kampaně vám otevřou několik možností:

  • ✅ Můžete oslovit uživatele, kteří váš e-shop již navštívili, ale nenakoupili (remarketing).
  • ✅ V Google Nákupy, Zboží.cz i Heurece lze zobrazovat produkty s obrázkem, cenou a názvem.
  • ✅ PPC reklamy uvidíte na tematických webech, v mobilních aplikacích, na YouTube nebo v Gmailu.
  • ✅ Můžete být dohledatelný v cenových srovnávačích, pokud máte konkurenční produkt.
  • Zaměřit se na budování značky, viditelnost nebo okamžitou návratnost investic (ROAS)

PPC je sprinter mezi marketingovými kanály – pokud je o zboží zájem a web je důvěryhodný, doručí první objednávky už pár dní po spuštění. Nevýhodou je konkurenční tlak, fungující podobně jako aukce.

Ukázka výsledků v PPC z Googlu pro e-shop BigHobby.cz (Autor: Tomáš Zahálka)

Ukázka výsledků v PPC z Googlu od klienta BIGHOBBY na dotaz RC serva (Autor: Tomáš Zahálka)

🛠️ Co budeme pro PPC potřebovat?

Abychom mohli váš e-shop efektivně posunout, potřebujeme mít k dispozici nejen nástroje jako Google Ads, Seznam Ads, Shoptet kampaně, GA4, ale i podklady, které nám pomůžou pochopit vaše podnikání.

  • Plný přístup do Shoptetu na e-mail: aklahaz.t@gmail.com
  • Plný přístup do Google Analytics 4 na e-mail: aklahaz.t@gmail.com
  • Plný přístup do Google Search Console na e-mail: aklahaz.t@gmail.com
  • Plný přístup do Google Ads na e-mail: aklahaz.t@gmail.com
  • Plný přístup do Google Merchant Center na e-mail: aklahaz.t@gmail.com
  • Plný přístup do Google Business Profile na e-mail: aklahaz.t@gmail.com
  • Plný přístup do Skliku na e-mail: thomas696@seznam.cz
  • Plný přístup do Zboží.cz na e-mail: thomas696@seznam.cz
  • Plný přístup do Firmy.cz na e-mail: thomas696@seznam.cz
  • ✅ Sepište mi váš seznam klíčových slov a konkurentů, které dosud sledujete

Zároveň budu rád za jakékoliv marketingové podklady jako UX analýzy, marketingové plány, reporty předchozích činností, USP a příběh projektu, který nám pomůže s tvorbou strategie a textací.

Ukázka výkonu a schéma kampaní v Google Ads (Autor: Tomáš Zahálka)

Ukázka výkonu a schéma kampaní v Google Ads (Autor: Tomáš Zahálka)

🚀 Chcete se s námi do SEO pustit?

PPC je rentabilní, pokud ho správně zapojíte do marketingového mixu se SEO, UX, SMM a e-mailingem. Ale i samostatně dokáže už během pár dní doručit první konverze.

Pokud máte zájem o spolupráci, napište mi jaký měsíční rozpočet si přejete investovat, jaká je průměrná marže a ideálně mi pošlete kvartální plán marketingových akcí.

Pokud máte zajímavý příběh, nejste jen anonymní feedový přeprodejce a na projektu spolupracujete i s dalšími specialisty, pak jste ideální partner pro PPC spolupráci.

👉 Projděte si naše reference, napište mi přes kontaktní formulář a rád s vámi proberu, jak posunout váš e-shop mezi ty, které zákazníci i vyhledávače opravdu najdou.

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (10h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Větší e-shopy: 30 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
Top e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Větší e-shopy: 30 000 Kč (25h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
Top e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *