Jsem certifikovaný PPC konzultant a pomohu vám optimalizovat placené kampaně v AdWords a Sklik. Vypracuji kompletní PPC audit pro vaše účty a připravím strategii pro nastavení cen, rozdělení sestav, výběr klíčových slov a kvalitu obsahu.
U většiny klientů byla vidět práce od větší agentury, která se postarala o základní cílení a pak pomocí scriptů automaticky upravovala nabídky. Po hlubším auditu jsme však objevili, že řada prokliků na klientovo web byla z nerelevantních dotazů. Jeden příklad za všechny byla zkušenost u jedné z nejdražších agentur v ČR, která klientovi s oblečením značky Element nastavila shodu na klíčová slova tak, že na web přicházeli zákazníci hledající tablet Element. Značka má sice stejný název, ale tím jejich vztah končí. Měsíčně to stálo přibližně 5.000 Kč a samozřejmě nevygenerovalo ani jednu konverzi.
Negativních situací, které mohou nastat je poměrně hodně (klíčová slova, budget, CPC, vstupní stránky, kvalita reklam, nesmyslné PNO atd.), a všechny mají stejný výsledek – ztrátu peněz. Mohu vám pomoci tyto chyby odhalit, případně se domluvit na správě PPC systémů. Pro bližší info mě můžete kontaktovat na emailu info@tomaszahalka.cz
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů