Věk PPC končí, čas SEO specialistů nastal! E-shopisty krize naučila počítat a v SEO mají záchrannou brzdu, jen ji umět využít a nezahálet. Tak začala přednáška na 68. SEOlogeru v Praze, který proběhl 27. června 2023 jako upravené přednáškové pokračování Brněnské verze – Jak využít SEO proti inflaci.
SEO specialisti vs. PPC specialisti?
Jako v Brně, tak i zde se nesla hlavní myšlenka rostoucích cen za PPC reklamu a budoucnosti PPC specialistů, kteří velmi brzdy zdraží své služby o nutnost expertní znalosti GA4, bez kterých v e-commerce nejspíš pracovat nepůjde. Doplnil jsem data z feedbacků na Twitteru, kde bylo pár dotazů k našemu blogísku a kde málokdo zkousl, že jsme proinvestovali 600 000 Kč za články, které nám negenerují objednávky a fungují jako support brandu s trafficem 100 000 uživatelů měsíčně.
Slidy z přednášky pro 68. SEOloger (Autor: Tomáš Zahálka)
Přednáška si rejpla i do samotného SEO a zbytečných technických auditů na Shoptetu, které klientům většinou nic nepřinesou a zároveň apelu, aby se ze SEO konzultantů začali stávat SEO specialisti, kteří se perfektně naučí redakční systém klienta. Téma vyvolalo zajímavou diskuzi a samozřejmě nikomu nebráním, aby jen auditoval, ale monetizace pro obě strany je za mě v odvedené „práci na klíč„.
Velmi děkuji Pavlovi za pozvání a všem, kteří i přes komplikace a nutnou změnou lokality dorazili, zůstali po přednášce na pivko a mohli jsme příjemně pokecat. Pokud vás SEO a marketing zajímá, tak určitě komunitní akce typu SEOloger v Praze, SEOjakoBrno, Marketingová Plzeň či Budějcký Čtvrtkon sledujte, navštěvujte, vzdělávejte se a ať i vám e-shopy rostou!
0 komentáøù